poniedziałek, 17 marca 2014

Sportowy Lidl

Zachęcona pozytywnymi opiniami na temat obuwia i odzieży sportowej z Lidla, wybrałam się dziś z samego rana na zakupy. Nabyłam nowe buty do biegania (jak widać na zdjęciu nie tylko dla siebie :) oraz getry (aby sprawiedliwości stało się zadość zakupiłam także męski model i tym sposobem uszczęśliwiłam mojego sportowca).

Już nie mogę doczekać się wieczornego biegania (o ile wiatr na to pozwoli) aby przetestować buty.
Niestety moje getry 3/4 na swój debiut muszą zaczekać do wiosny.

Mam nadzieję, że zakupione rzeczy sprawdzą się, bo za ich zdobycie niemal przypłaciłam życiem. Nie miałam pojęcia jak klienci zachowują się w Lidlu o 8 rano! Istna dżungla!






Czyżby kolejny domownik miał ochotę na bieganie? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz