czwartek, 17 kwietnia 2014

Wibo Eliksir

Nawilżająca szminka od Wibo okazała się być prawdziwym eliksirem dla moich ust!
Sceptycznie do niej podeszłam, gdy dowiedziałam się o niej (bo przecież czego można wymagać od szminki za niecałe 9zł) i dość długo zwlekałam z jej zakupem.

Po obejrzeniu wszystkich testerów, zapragnęłam mieć kilka odcieni! Jednak szybko zeszłam na ziemię i wybrałam nr 07 na próbę.
Sama pomadka już w opakowaniu kusi swoim blaskiem. Wygląda 'soczyście' :)

Przez kolejne dwa dni namiętnie testowałam nowy zakup. Na ustach miałam ją nawet przez 8 godzin (oczywiście raz na jakiś czas powtarzałam aplikacje). Pomadka nie podkreśla skórek i z ust schodzi równomiernie. I najważniejsze: nie wysusza! Na ustach wygląda jakby była dopieszczona kapką błyszczyka. Nadaje zdrowy blask, który ożywi każdy makijaż.
Z pewnością zdecyduję się na kolejne odcienie :)




Zapomniałam dodać, że jedynym mankamentem jest tandetne opakowanie. Nie wiem już sama czy to wina kształtu czy doboru kolorystyki.




Aleksa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz