czwartek, 4 września 2014

Migawki sierpniowe

Razem z początkiem miesiąca postanowiłam wymienić wszystkie kwiaty balkonowe. Przypomnę tylko, że w kwietniu chciałam stworzyć piękny balkon wybierając nietypowe kwiaty. Szerokim łukiem omijałam standard polskich balkonów - czerwone pelargonie.
Koniec końców wszystkie posadzone przeze mnie kwiaty skończyły tragicznie.
Większość kwiatów zakupionych ponownie pod koniec wakacji jest typowo jesienna. 
Przeprosiłam się z PELARGONIAMI. Widocznie nie bez powodu są standardem balkonowym. 
Mało tego - postaram się je przezimować! O!

Znalazłam też chwilowe zastosowanie na słoik, o którym pisałam wcześniej:
 Inne balkonowe przyjemności:
 Testowanie nowego sprzętu:
Stylizacji kilka:
Spodnie siostry młodszej o 10lat! :)   

 Wieczorny spacer
 Chowanki:
 Jeden z sierpniowych rozpieszczaczy:


Aleksa












 


2 komentarze:

  1. a najlepsze sesje, jak wiadomo, tylko na braniewskiej stadninie!
    z tym blogiem... naprawdę świetna robota, pozdrawiam!
    D.D.
    ;)

    OdpowiedzUsuń