niedziela, 10 listopada 2013

Parka khaki

Długo zastanawiałam się nad powiększeniem swojej garderoby o kolejną kurtkę. Skupiłam się na szukaniu ciepłej kurtki (KURTKI! - nie kurteczki), która byłaby idealna na chłodniejsze dni. Zwróciłam uwagę na jakże modne ostatnio parki. Długo nie mogłam podjąć decyzji, bo nie byłam przekonana czy ten fason jest odpowiedni dla mnie i czy będę czuła się w nim komfortowo.
Obawiałam się też tworzenia zestawów z parką w roli głównej oraz samego łączenia kolorów.
 
Okazało się, że nie taki diabeł straszny jak go malują i w szafie zawsze się coś znajdzie :)
Po dzisiejszej premierze kurtki na niedzielnym spacerze, mogę powiedzieć, że spełnia swoją rolę i jest idealnym rozwiązaniem na chłodniejszy czas.

Aktualnie do pełni szczęścia brakuje mi tylko torebki ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz