wtorek, 6 sierpnia 2013

Avonowy bubel

'Oczyszczające plastry w żelu'.
Producent obiecuje, że kosmetyk poprawi wygląd naszej cery poprzez usunięcie zanieczyszczeń i eliminację zaskórników.
Zaleca się stosowanie na nos, brodę, czoło.
Płynna formuła po aplikacji zastyga, po czym możemy odkleić ją niczym plaster.
Preparat kupiłam i przetestowałam. Zastosowałam na nos. Kosmetyk kompletnie nie spełnia swojej roli. Jest to zwykła maseczka typu peel-off.
Liczyłam na coś lepszego, na innowacyjną forumłę.
Odrywajac 'plaster' miałam wrażenie, że mam do czynienia z autentycznym plastrem, który zrywam razem z moją skórą.
Kosmetyk okazał się niewypałem, absolutnie nie wart swojej ceny (zapłaciłam za niego ok.20zł - 30ml).


2 komentarze:

  1. yyy to jakaś katastrofa :) A ja ostatnio chwaliłam avon:-) Zresztą każda marka ma swoje hity i odwrotnie:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak jak mówisz. Dla mnie hitem Avonu są ich kosmetyki do pielęgnacji stóp.

      Usuń