poniedziałek, 4 listopada 2013

Herbaty polecane przy trądziku

Od dwóch miesięcy wspomagam leczenie swojej cery od wewnątrz poprzez picie poleconych mi ziół.
Codziennie piję herbatkę ekologiczną polecaną przy trądziku oraz ziele bratka. Dostępne są w aptekach lub sklepach zielarskich.

Z moją problematyczną cerą jest różnie: jednego dnia więcej wyprysków, innego mniej.
Ciężko mi stwierdzić w jakim stopniu picie ziółek wpływa na stan mojej cery, bo od końca wakacji byłam na 4 zabiegach mikrodermabrazji, które planuję kontynuować do wiosny.

Moja skóra uległa wygładzeniu, ale domyślam się, że to za sprawą zabiegów u kosmetyczki.
Natomiast mam wrażenie, że wypryski które pojawiają się na twarzy są mniejsze niż zazwyczaj.
Nie wiem, czy gdybym nie piła ziół byłoby gorzej z moją cerą. Być może za krótko je stosuję, aby oczekiwać większych efektów. Muszę uzbroić się w cierpliwość.
Jedno jest pewne - zaszkodzić nie mogą :)

Picie tych ziół nie sprawia mi problemu. Mają swój charakterystyczny zapach i smak, który przypadł mi do gustu i nawet dla samej przyjemności mogłabym je pić ;)




 Tak, wiem. Mam mało tematyczny kubek do zaparzania ziół, ale te najpiękniejsze czekają w kartonach na przeprowadzkę ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz