niedziela, 30 czerwca 2013

Eco Tools 1200

Dziś stałam się szczęśliwą posiadaczką słynnego już pędzla do pudru dostępnego w Rossmannie. Mój sfatygowany poprzednik zaprzestał spełniać swoją rolę, więc musiałam go zastąpić.
Jestem zadowolona z wyboru.
Nakładanie pudru to sama przyjemność, gdyż jest niesamowicie miękki i delikatny, wręcz powiedziałabym - aksamitny.
Na dodatek jak sama nazwa wskazuje pędzle Eco Tools są przyjazne środowisku oraz zwierzętom.
Wykonywane są z miękkiego włosia syntetycznego i materiałów pochodzących z recyklingu (bambusowa rączka, aluminiowe okucia).

Nie mogę doczekać się pierwszego czyszczenia. Ciekawe jak włosie będzie reagować.

Jeśli nie jesteś zadowolona ze swojego obecnego pędzla do pudru - polecam właśnie ten :)






...w międzyczasie testowania nowego pędzla ;) ...

3 komentarze:

  1. hej:-) Nie wiedziałam ,że te pędzle są w Rossmanie. Czy we wszystkich? Orientujesz się? Zawsze chciałam mieć te pędzle, byłam skłonna nawet je zamówić zza oceanu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dostępne są w każdym Rossmanie, bo do którego bym nie poszła to kusiły mnie i prowokowały, aż wymusiły na mnie zakup :)
      Postanowiłam powoli wymieniać swoje stare pędzle na ecoTools ;>
      miłego dnia :)

      Usuń
    2. W takim razie dziękuję za info. Też mam zamiar wymienić :-)Pozdrawiam

      Usuń