środa, 25 września 2013

Worki próżniowe - sposób na przechowywanie ubrań sezonowych

Dziś oficjalnie pożegnałam lato w szafie.
Aby zaoszczędzić miejsce na półkach zaopatrzyłam się w worki próżniowe. Przymierzałam się do nich chyba 2 sezony i teraz żałuję, że odwlekałam ich zakup. Są rewelacyjne, niewiarygodne ile miejsca można zaoszczędzić w szafie.
 Słyszałam też o tym, że mogą otworzyć się po jakimś czasie leżakowania. Jednak mimo to zdecydowałam się na ich zakup, bo przynajmniej w ten sposób ochronimy ubrania przed kurzem.

Sposób użytkowania jest prosty: wkładamy odzież do worka, a następnie za pomocą odkurzacza odsysamy powietrze ze środka.


Idealne miejsce na przechowywanie kurtek zimowych! ...ale to dopiero za pół roku.. ;)






    ...i taki mały detal, na którego widok zrobiło mi się bardzo przyjemnie :) uwielbiam motyw serc <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz