niedziela, 24 sierpnia 2014

Minipizzerinki na cieście francuskim

Inspiracją były pizzerinki serwowane na ciepło w Biedronce :)
Wykonanie jest banalnie proste, a składniki mogą być dowolne.
Ja użyłam pieczarek, które usmażyłam z cebulką. Doprawiłam pieprzem i solą.
Chwilę później przypomniałam sobie o boczku, który miałam w lodówce - pokroiłam go w drobną kostkę i wrzuciłam dodatkowo na patelnię.

W międzyczasie pokroiłam ciasto francuskie w kwadraty i każdy posmarowałam keczupem.
Następnie nałożyłam farsz z pieczarek, zawinęłam ciasto łącząc 2 rogi (jeśli ciasto nie chce się połączyć można użyć kropli mleka, które będzie 'klejem').
Całość posypałam serem - najlepiej potarkowanym, ale ja miałam tylko w plastrach, więc pokroiłam go w kostkę.
Po ok.20 minutach (piekarnik 200*) mamy gotowe minipizzerinki!
Podobno lepsze niż te z Biedry :)
Smacznego!

Aleksa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz