środa, 9 października 2013

Bielenda. Żel myjący 3w1

Skoro wcześniej wspomniałam o Bielendzie, wypada przedstawić jeden z moich ulubionych żeli do mycia twarzy (tym drugim jest kremowy żel z Biedronki!).  Oto '3w1 żel myjący + peeling + serum'. Ogórek i limonka, przeznaczony do skóry mieszanej i tłusej.
Po umyciu twarzy tym żelem moja cera jest przyjemnie gładka i odczuwam niesamowity efekt odświeżenia i lekkości, którego nie doznałam przy stosowaniu innego preparatu myjącego. Mam wrażenie, że moja skóra oddycha!
Zauważyłam poprawę stanu mojej cery przy regularnym używaniu. Być może dlatego, że nie wysusza tylko, jak mówi producent: 'Łagodzi podrażnienia i zmiany trądzikowe'.

Żel ma delikatne drobinki peelingujące, które usuwają obumarły naskórek. Nie sądzę jednak aby traktować go wyłącznie jako peeling, bo może być za słaby.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz