piątek, 18 października 2013

Maść arnikowa

Pod koniec wakacji moje nogi zostały brutalnie pogryzione przez komary. Ślady nie chciały się zagoić, tak jak zwykle to bywało. W dodatku wyglądały niczym siniaki! 
Myślałam, że z czasem zejdą, jednak nic samoistnie się z nimi nie działo.

Koleżanka doradziła mi zastosowanie maści arnikowej.
Kupiłam ją w aptece za niecałe 10zł.

Maść arnikowa ma działanie przeciwzapalne i gojące. Stosuje się ją w stłuczeniach (siniakach), skręceniach, po ukąszeniach owadów oraz w dolegliwościach reumatycznych. 

Maść konsystencją przypomina wazelinę i ma charakterystyczny ciężki zapach.

Stosuję ją regularnie i widzę jak moje ślady na skórze znikają! 
Blednie nawet przebarwienie, które powstało wskutek usunięcia wrastającego włosa.
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz